تاریخ برگزاری کنکور سراسری ریاضی 96
نوشته شده توسط : سارا باباپور

با توجه به اهمیت کنکور سراسری و متقاضیان زیاد کنکور ریاضی، مهم ترین موضوع برای داوطلبان بعد از ثبت نام، دسترسی به کارت ورود به جلسه کنکور ریاضی می باشد داوطلبان دقت داشته باشند زمان دریافت آن از 11 تیر آغاز شده است  و همچنین آگاهی ازتاریخ برگزاری کنکور سراسری ریاضی برای داوطلبان از اهمیت زیادی برخوردار است، داوطلبان دقت داشته باشند که تاریخ برگزاری کنکور ریاضی 96، کنکور هنر و تاریخ برگزاری کنکور انسانی 96 در یک روز و همچنین زمان برگزاری کنکور سراسری تجربی 96 و کنکور زبان هم در یک روز دیگر می باشد. بنابراین داوطلبان دقت داشته باشند برای دریافت اطلاعات از محل برگزاری آزمون دریافت کارت ورود به جلسه کنکور و همچنین دریافت مشاوره برای جمع بندی چند روز آخر کنکور و چه آمادگی های باید برای این آزمون سراسری داشته باشند می تواند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنند.

 

زمان برگزاری کنکور سراسری ریاضی 96

با توجه به اطلاع رسانی سازمان سنجش به داوطلبانی که در کنکور ریاضی 96 شرکت کرده اند در جریان باشند  که زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - 97 برای گروه آزمایشی ریاضی و همچنین گروه آزمایشی انسانی در صبح روز پنجشنبه به تاریخ 15 تیرماه و برای داوطلبان گروه هنر در بعد از ظهر روز پنجشنبه به تاریخ 15 تیرماه خواهد بود و همچنین تاریخ برگزاری کنکور سراسری برای داوطلبان گروه تجربی در صبح روز جمعه به تاریخ 16 تیرماه و داوطلبین گروه آزمایشی زبان در بعداز ظهر روز جمعه به تاریخ 16 تیر ماه خواهد بود. حال نکاتی که داوطلبان باید دقت داشته باشند این است که درب ورودی حوزه های امتحانی در روزهای 15 و 16 تیر ماه صبح ها راس ساعت 7صبح باز و بعداز ظهر ساعت 14.30 بسته خواهد شد و شروع برگزاری آزمون برای داوطلبان گروه های مختلف صبح ها راس ساعت 7.30 و بعد از ظهر ها راس ساعت 3 خواهد بود پس کنکوری های عزیز دقت داشته باشید تا نیم ساعت در زمان تعیین شده در محل آزمون خود همراه با کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96 حضور داشته باشید.

 

   

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

زمان برگزاری کنکور ریاضی 96 - 97 

 

 

نحوه برگزاری کنکور سراسری  96 - 97

نکاتی که داوطلبان کنکور در زمان برگزاری کنکور سراسری می بایست به آن توجه نمایند

-اولین موضوع مهم به  همراه داشتن دریافت کارت آزمون کنکور سراسری 96 - 97 برای شرکت در جلسه کنکور سراسری 96 می باشد داوطلبین ملزم به ارائه پرینت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 96 و همچنین ارائه کارت ملی یا شناسنامه عکسدار می باشند.

-داوطلبان گرامی توجه داشته باشند برای حضور در کنکور سراسری 96 علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه کنکور 96 و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار چند مداد سیاه نرم پررنگ،مداد، مداد تراش، پاک کن و یک سنجاق یا سوزن به همراه داشته باشند.

-موضوع بعدی که داوطلبان باید به آن توجه داشته باشند این است که از آوردن وسایل اضافی مثل ماشین حساب، تلفن همراه، کیف و جزوه به جلسه کنکور سراسری خود داری کنند.

 

-داوطلبانی که در چند گروه آزمایشی شرکت کرده اند باید برای پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

 

 بنابراین در صورت داشت هرگونه سوال برای اطلاع از مواردی که در بالا برای دواطلبان کنکور سراسری ذکر کردیم و کنکوری های عزیز باید نهایت دقت را در انجام دادن آن داشته باشند می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور استفاده کنند.

 

 

 

لینک های مرتبط با کنکور سراسری

مشاوره و انتخاب رشته کنکور سراسری

اعلام نتایج کنکور سراسری 96

انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97

تاثیر سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 - 97

تخمین رتبه کنکور سراسری

تاریخ برگزاری کنکور سراسریl

منبع: تاریخ برگزاری کنکور سراسری ریاضی 96





:: برچسب‌ها: تاریخ برگزاری کنکور سراسری ریاضی,برگزاری کنکور سراسری ریاضی, زمان برگزاری کنکور سراسری ریاضی,مهلت برگزاری کنکور سراسری ,کنکور ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: